Emir23z adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yksek faizler insanların daha az borçlanmasına ve harcamasına neden olur. Bu da talebi azaltarak enflasyonu düşürür. Bizim ülke için enflasyon düşmesede bir süreli duraklamaya girer ardındna farklı stratejiler ile düşebilir.
Tam tersi olacağını düşünüyorum.Yüksek faiz kapışan insanlar 3 ay 5 ay bekliyim arabayı faiz getirisiyle alacak.Onu geçtim küçük harcamalar da artacak neden çünkü 1 milyonu olan adam 40 bin ortalama faiz alacak.Bu faizi %90 yine piyasada harcayacak.Enflasyon nasıl düşsün bu ortamda ? Enflasyon düşmesi için dövizi salmaları lazım önce.