ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden artacam soru içinde cevabı var zaten.Enflasyonu yüksek faizle alt edemezsin.Tam tersi daha da yükseltirsin.
Yksek faizler insanların daha az borçlanmasına ve harcamasına neden olur. Bu da talebi azaltarak enflasyonu düşürür. Bizim ülke için enflasyon düşmesede bir süreli duraklamaya girer ardındna farklı stratejiler ile düşebilir.