Kullanıyorum. Gözünüzdeyken uyumamaya çok dikkat edin. Özellikle benim gibi alerjikseniz sıkıntı yaratır. Toz tabii ki lense yapıştığında normalden daha rahatsız edici ama tek farkı biraz daha uzun sürer çıkması normal lense göre. Eğer toz girecek bir ortamda bulunuyorsanız yanınızda suni göz yaşı bulundurun hiçbir probleminiz kalmaz.