Merhaba hocam numaralı lens kullanıyorum astigmat da var ama renkli değil. Ben şahsen inanılmaz memnunum. ilk sorunuza değil ilinci sorunuza cevap vereyim. Gözde uyumak eğer göz kuruluğunuz yoksa hiç sıkıntı olmuyor. Şahsen ben uyuyamıyorum uyuduğumda çok batışıyor. Ama bir arkadaşım bir iki hafta çıkarmadan kullanıyor. Tabi sağlıklı değil ama unutma gibi durumlarda sorun yaşamazsınız. Zaten doktorunuz kuruluk varsa onun için de damla verir. Toz alması da kaşıntı yapıyor. Çevremde lense geçen herkes memnun. İlk birkaç gün tak çıkarlarda zorlanırsınız ama o süreç geçtikten sonra eminim siz de memnun kalırsınız