Merhaba arkadaşlar.
Burun ameliyatı oldum. 6 aylık süre ile gözlük kullanmayacağım. Pek fazla kullanma taraftarı değilim fakat lense geçmek istiyorum. Numaralı lens kullananları duyuyorum ama numaralı astigmat renkli lens kullanan var mıdır? Kullanım konusunda yardımcı olabilir misiniz? Gözde uyumak ya da toz alması büyük sorun yaratır mı yoksa abartılıyor mu?