1.5 ay önce ifadeye çağrılmıştım konum değişikliği yaptığımı belirttim geçen gün beni arayan polisi aradım sordum biz gönderdik dedi adam adresi tekrar etti evet doğruydu ardından olduğum şehir adliyesini aradım bize gelem herhangi bir talimat evrakı yok dediler hakkımda yakalama çıkmasından korkuyorum ifade için ne yapabilirim karakola da gittim talimat gelmeden ifade alamayız dediler