arkadaşlar ben anlatamıyorum galiba. Benim amacım parayı faizde 6 ay veya 1 yıl tutmak değil diyorum. Amacım 3 veya 4 ay tutarak bu parayı 1.200 yapmak. Bu süreçte araba piyasası kıbırdamicak ve bende arabamı yenilemiş olacağım