ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Faiz 3 ay sonra enflasyona yenilecek.Fiziki altın alamıyorsanız Değerli madeni çok olan FON almanızı tavsiye ederim.Yada günlük Para piyasası fon yatırın.Bankaya aylık %4 %4,5 bağlamayın sakın.Kandıramacadan başka bir şey değil mevduat faizi.

fonu bankada çalışan bir arkadaşımda söyledi her bankanın desteklediği ve önerdiği fonlar varmış ama çok uzağım konudan bu yüzden giremiyorum o işe