Arkadaşlar yanıtlarınız için teşekkür ederim ancak bilmelisiniz ki, bu yatırımı ben 1 yıl veya daha uzun süre düşünmüyorum. Bu yatırımı en fazla 4 ay veya 5 ay boyunca yapmayı düşünüyorum. Tabi ki uzun vade'de altın daha mantıklıdır.

Amacım;
800.000TL'yi bankaya koyarak her ay 45.000TL kazanarak ortalama 4 veya 5 ayın sonunda bu paranın 1.200.000TL olmasını sağlamak olacak.
Bu süreçte inanın araba piyasası yükseleceğini sanmıyorum çünkü, kredi faiz oranları yüksek ve genel olarak herkes altın ve döviz almaktadır.
Şuan da arabamı satmak istiyorum ve 4 ay ilanda duruyor satılmıyor. Amacım kısa vadede bu parayı katlayıp, düzgün ve iyi bir araba almak.

Konuya bu gözle bakarsanız sevinirim, amacım tabi ki de uzun vadeli faize yatırmak olmayacaktır.