Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kez bilgisayar aldım. 1 kez müşterime önerdim. Hiç sorun yaşamadım.
hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, şirketimize bazı zamanlarda oradan alışveriş yapıyoruz. Güvenilirdir, öneririm
Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşyerimde macbook alan bir arkadaş vardı sorun yaşamamıştı direk istanbulda deposundan almıştı indirimli o şekilde alma imkanınız varsa öneririm.
Yanıtlar için teşekkürler, yenilenmiş falan göndermiyorlar değil mi?