Bana göre şuan TL de bekletmek faize koymak parayı eritmek gibi bir şey, ilk aylar ne kadar güzel tatlı gelsefe ilerde insan ah çekiyor malesef. Ben altın, dolar vb. genel para birimlerini alıyorum. Yatırım tavsiyesi değildir genel görüşümdur..
Altın veya dolar aylık %50 kazandırmıyor.