Başarılar dilerim hocam, bende 10 martta 115 kilo olarak başladım şuan 110.5-111 civarlarında geziyorum, günde 80 dakika civarı 6 km hızla yürüyüş yapıyorum, ekmek şeker tamamen kestim, şekeri sadece az tüketmek şartıyla muz-bal ve fıstık ezmesi ile alıyorum. Sabahları aç karınla yürüyüş yapıyorum, akşam üstü de haftada 4 gün ağırlık antremanından önce 30 dakika yürüyorum ve 35-45 dk arası da full body çalışıyorum. Günlük 160 gr protein, 90-100 arası karbonhidrat almaktayım. Hedef 85 kiloya düşmek tahminim bir kaza bela olmazsa haziran sonu hedef kiloma ulaşmış olacağım.