f0rcus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek cihaz için değilde firma oldugu için dışardan veya içerdeki personellerin genel olarak kullanabilmesi açısından hangisi daha yaygındır onu alalım hocam o zaman
Biz tıp kongrelerinde doktorların mac'leri için kullanıyoruz yaygın olarak artık TYPE-C kullanılıyor tavsiyem https://www.hepsiburada.com/daytona-...m-HB00000UDFO0 böyle birşey alman genelde bunları kullanıyoruz dönüştürücülerin hepsi sağlıkl çalışmayabiliyor.