bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben büyük ekran sevdiğim için hep masa üstü kullandım ama yaşadım olumsuz bir tecrübeyi sizle paylaşayım.
bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Msi oyuncu laptop almıştım bi dönem gaza gelip 2018 yılında o zamanın parası ile 7 bin tl vermiştim. cihaz 2 yıl sonra bi anda gitti. servise götürdüm 4 bin tl çip parası istedi. Size nacizane tavsiyem o parayla 2. el son sistem bir masa üstü almanızı önermektir.
Doğrudur hocam tecrübeler kıymetli tabi, çok teşekkür ederim masaüstü var hocam lakin laptop da lazım taşınabilir olması ve makinemiz için