JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştirinde haklısın hocam lakin ben oyun değil de makinem var onda daha iyi grafik yapmak ve ara sıra sadece ets2 oynamak için monitore bağlayıp almak istiyorum
Önerebileceğin bu özellikler de model varmıdır ekranı bir tık büyük onada bakabilirim hocam
hocam ben büyük ekran sevdiğim için hep masa üstü kullandım ama yaşadım olumsuz bir tecrübeyi sizle paylaşayım.
Msi oyuncu laptop almıştım bi dönem gaza gelip 2018 yılında o zamanın parası ile 7 bin tl vermiştim. cihaz 2 yıl sonra bi anda gitti. servise götürdüm 4 bin tl çip parası istedi. Size nacizane tavsiyem o parayla 2. el son sistem bir masa üstü almanızı önermektir.