phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her türlü kazancın vergilendirilmesi gerekiyor teknik olarak ama Türkiye'de her şeyin bir arka bahçesi var...
ShadowKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yurt dışından yattığı için sadece gelir vergisi ödüyorsunuz kdv 0 olarak kesiyorsunuz. Türkiye banka hesabınıza giren her kuruş için vergi ödemelisiniz kısaca hocam. Sizin linkiniz ile alınan eğitimler %97 kendi kendine alırsa müşteri %37 alıyorsunuz.
kısaca gelirin hepsini direk hesaba çekip vergi vs ödemesem başım belaya girer mi hocam