Dışarı anonslu ip adresi için en az /24 kiralaması yapmalısınız. /24 üzeri subnetler aynı network içinde parça olarak sağlanabilir ya da tunel ile kullanılabilir.
/24 IP aldığımda bunları ihtiyacıma göre bölüp farklı datacenterlardan anons ettiremiyor muyum?