Merhaba, sizin adınıza sevindim, umarım sağlıklı bir şekilde zayıflamışsınızdır. Hekim kontrolünde devam edilmesi daha sağlıklı olduğu söyleniyor..

Merak ettiğim, hiç spor yapmadan mı kilo verdiniz.