Forumda kendimi parçaladım w-arez tema kullanıyorlar site kurarken, w-arez eklenti kullanıyorlar vs diye.
Bir sürü konu açtım.
Bir şey değişmiyor.
Benim bildiğim, forumda ware-z eklenti ile optimizasyon hizmeti veren bir arkadaş var mesela. Çatır çatır da satış yapıyor. Eklentisi güncelleme almıyor, 2021 versiyonunu kullanıyor hala
Şikayet de ettim birkaç kişiyi ama moderatörler inceleyeceğiz dediler kaldı öyle.
Umarım sizin konunuzla bir şeyler değişir. Artık ben bıraktım işin peşini.