Aynı model laptop kullanıyorum benimde fan tarafındaki vida böyle yalama oldu bir kaç yöntem denedim olmadı en son japon yapıştırıcsı falan denedim iyice çöp oldu kitlendi öyle duruyor japon kullanmamak lazım.
Hocam sizinki tam olarak hangi model? Rica etsem aşağıdaki konuya göz atabilir misiniz? Laptobunuzda bu sorunlar var mı?
https://www.r10.net/ariza-teknik-des...zulemiyor.html