Dünden bu yana aynı problem var genel bir sorun sanırım banada aynı cevabı verdiler
Hafta sonları anladığım kadarıyla teknik ekipleri çalışmıyor ve 3d hatası alan kullanıcılarımın yatırdıkları bakiye miktarını görünce bi üzülmedim değil müşteri kazanmak zor ama kaybetmek kolay. Banada güzel ders oldu tek ödeme entegrasyonuna bağlı kalmamamız lazım.