Kullanıcı gözünden bakmak önemli. Yıllarca emek vermek bir lisans (*****) alındığında bile sitenin çöp olabileceği gerçeğiyle yüzleşmek zor. Benzer durumlar yaşanmış mıdır? Evet, birçok kez yaşandı.
Şu anda çeşitli satıcı türleri bulunmakta:

Bazıları orijinal ürünler satarken, diğerleri korsan ya da kırık eklentiler satıyor.

Her iki tarafın da dürüst ve güvenilir ticaret yapması gerekir.

Ancak bazen satıcı lisansı göstermek istemez veya alıcı da paneline girişine izin vermez.

Örnek : wp-rocket

Satıcıya bağlanarak eklentinin Wprocket sitesinden indirildiğini görmek ve eklentiyi panele kurmak (herhangi bir lisans sorunu teşkil etmiyor).

Fakat tam tersi senin paneline girerek ne kurduğunu bilmemek daha kötü bir durum.

Öncelikle, kişinin ticaret hacmi değil, yaklaşımı önemlidir.

Dijital bir çözümün gerekliliğine inanıyorum.