Yıllık veya sınırsız lisans alıp satış hakkıyla satan arkadaşlar var örneğin generatepress vb. temalarda bu durum var bende kendi şahsi kullanımım için geçen 259 USD ödemiştim. Dikkat çektiğiniz nokta güzel fakat sadece wp değil her sektörde bu şekilde ***** eklenti/tema satarak, lisanslı bir şekilde satışını gerçekleştirip kendisine ekmek kapısı inşa etmeye çalışan insanların işine taş koyuyolar, bunları geçtim tema/eklenti üreten insanların emeklerini göz ardı ediyolar.
XenForo kategorisine göz atmanızı öneriyorum 50-60-70 eklentili paketleri 500 TL'ye satıyor arkadaşlar

XF'de 1 eklenti ortalama 30 USD siz gerisini hesap edin, ben uğraşmayı bıraktım herkes kendine yakışanı yapar. Forumu bi sallasak bu şekilde işlerin yürüdüğü birçok kategori çıkar