Konu
FB-GS Derbi tasarımı
24-03-2024, 14:51:54
#3
cgtmedya
rivy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elinize sağlık. Genel olarak çok güzel olmuş. Ancak bazı ufak tefek *olmasa da olur ama olursa güzel olur* bölümleri gözüme çarptı. Uyuz eleştiri kabul ediyorsanız yazabilirim
est hocam, tabiki yorum yapabilirsin.