rivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık. Genel olarak çok güzel olmuş. Ancak bazı ufak tefek *olmasa da olur ama olursa güzel olur* bölümleri gözüme çarptı. Uyuz eleştiri kabul ediyorsanız yazabilirim
est hocam, tabiki yorum yapabilirsin.