Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Türkçem kötü. Umarım dalga geçmek için değil de beni anlamakta zorlanan insanlar için özet olnasi amacı ile yazdınız. Eğer öyleyse çok sağolun 🤲
Hocam sizi dalga yerine koymadım tabikide . İnsanlar uzun yazılari fazla okumuyor. Evet bende sizin gibiyim durumum kötü , bu aralar çok borcum var . Bende sizin gibi birşeyler yapmak istiyorum . Bende web site işine girdim belki kazanırım diye ama hâlen kazanamadim. Bende aklımda bir fikir vardı size vereyim eğer bahçen felan var ise özel olarak acı biber ekebilirsin. Bunları Perşembe pazarlarında yada r10 da satabilirsiniz.