1. Kesinlikle hazır sistem önermem. Bu sistemler fiyatı uygun tutabilmek için daha düşük özelliklere sahip parçalar kullanıyor. Mesela 32 GB RAM diyor ama bi bakıyorsun frekans berbat! Ya da anakart çok iyi gibi duruyor ama bi bakıyorsun 2 ram slotu var, vs. gibi...

2. Soğutma için cooler master liquid önermem çünkü pompalarında ciddi sorunlar var. Ben aldım, 6-7 ay sonra çöpe attım!