17 yaşında kadar namaz kılan, oruç tutan, cemaatlerden çıkmayan, Kur'an okuyan ve öğreten biriydim. Sonra hayatımız 360 derece değişti maddi, manevi, hastalık ve aile sorunlar bunalıma girdim. Bıraktım yukarda saydıklarımı inancım azalıyor yavaş yavaş.
Zorba görmüş bir gencim okulda işte orda şurda sosyal anksiyete bozukluğu çıktı, epilepsi iyileşti gibi sonra ürolojik sorun çıktı devam ediyor da, aile ayrı, huzur yok vb int1harın eşiğinden 7 8 defa döndüm. Sürekli çöküşler yaşıyorum. Mutlu değilim bıkmış durumdayım.
Allah kulunu seviyorsa böyle dert hastalık mı verir? Kafam almıyor.
Aslan kardeşim umudunu hiç bir zaman kaybetme. Tek tavsiyem senden daha daha nice zor durumda insanların olduğunu unutma.
Ve sadece şükür et.