Öncelikle geçmiş olsun hocam bendede var kronik hastalık ara ara bende bunalıma sıkıntıya düşüp soruyorum kendime ama hakkımızda hayırlısı buymuş demek ki öbür tarafta mükafatlandırılacağız böyle düşün unutma bu dünya geçici