Hocam lehim önerisi var internette ama lehim bende yok. Bir de yaparsam elime yüzüme bulaştırırım. Bİr de yan keski yok
Hocam tek japon var elimde ya dünden beri uğraşıyorum. Ama japon metali tutmuyor pek
Hocam teşekkür ederim. Algılarım bir tık kapalı detaylı anlatır mısınız tekrar
Hocam vida normalde yıldız ama şuan içi bildiğimiz yuvarlak oldu.
Görsel iletebilirsen bi bakalım hocam