Sessiz sedasız kendime verdiğim bir söz için 06.01.2024 tarihinde 103.7 kg ile başladığım serüvenime bugün itibari ile 89.8 ile devam ediyorum.
Bu konuyu inancımı yitirmemek ve hedefim olan 7li rakamlara düşebilmek için açıyorum.
En son 8li rakamlara 7 yıl önce görmüştüm sanırım.
Fazlalık gittikçe insanın kendine olan inancı daha da katlanıyor.
Kilo iyi bir şey değil arkadaşlar bunu en iyi kilolular bilir.
Soran olacaktır illa ne yaptın nasıl oldu diye.
-En başta porsiyonları küçülttüm.
-Akşam üstü 4 en geç 5 de yemek yemeyi kestim.
-Aburcubur vs gibi tüm paketli gıdalar bırakıldı. (işlenmiş et ürünleri vs gibi)
-Günlük en az 2lt su içildi.
-Yağlı yemeklerden uzak duruldu.
-Hamur işi, Patates, Pirinç gibi gıdalardan da uzak duruldu.
Ve en önemlisi düzenli olarak Keten tohumu tükettim.
Bunu özellikle belirtmek istiyorum çünkü yukarda saydığım bir çok şeyi yıllardır ara ara yapıyor ama veremiyordum.
Gitmediğim doktor uymadığım diyet listesi kalmadı.
Sonunda fazlalıklar gitmeye başladı.
7li hanelerde görüşürüz