nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"İlkçi misin?" Tam bir veled sorusu. Duyduğum anda engelliyorum.

Twitter hesap arıyorum, ilk hesabı almak istiyorum. Diyorum ki bak "R10'da +200 başarılı ticaretim var. BHW'de 50 tanr dolarla ürün satmışım." diyor ki "Ben onu bilmem beni Twitter'da herkes tanır Şu fenomen tanır bu fenomen tanır." Ya kardeşim tanıyorsa ben napaykm? Senle nikah mı kıyacağım ben? Bana başarılı ticaret geçmişini sun.

Eminim ki dediği isimlere onu sorsam "Bu kim." diyecekler. O yüzden böyle durumları çok kafaya takmaya gerek yok. Başarılı ticaret geçmişi sunmayan kimseden alışveriş yapmıyorum artık.

hocam o kişiyi tanımaları sorun değil tanısınlar. Fakat bu kişi size R10 üzerinden iletişime geçiyor değil mi?
O yüzden bu formu kurallarına uyarak alışveriş yapması gerekiyor. Uymuyorsa burada ne işi var? Doğru değil miyim.