"İlkçi misin?" Tam bir veled sorusu. Duyduğum anda engelliyorum.
Twitter hesap arıyorum, ilk hesabı almak istiyorum. Diyorum ki bak "R10'da +200 başarılı ticaretim var. BHW'de 50 tane dolarla ürün satmışım." diyor ki "Ben onu bilmem beni Twitter'da herkes tanır Şu fenomen tanır bu fenomen tanır." Ya kardeşim tanıyorsa ben napayım? Senle nikah mı kıyacağım ben? Bana başarılı ticaret geçmişini sun.
Eminim ki dediği isimlere onu sorsam "Bu kim." diyecekler. O yüzden böyle durumları çok kafaya takmaya gerek yok. Başarılı ticaret geçmişi sunmayan kimseden alışveriş yapmıyorum artık.