benim gözlemim hayvanseverler bütçesine göre atıyorum cebinde 20 lirası varsa bi paket dostluk maması alır, 50 lirası varsa tavuk ciğer alır, 500 lirası varsa jetix mama alır, 700 lirası varsa mito mix alır, 2000 lira hibe edesi varsa royal canin alır döker, en azından ben öyle yapıyorum, atıyorum bagajıma yol boyu denk geldikçe döküyorum, kedi maması alıyorum hem kedilerde yiyor köpeklerde.

bahsettiğiniz tarzda paw'lı bi oluşum vardı, sahibi kara para aklamaktan, paravan şirket oluşturmaktan, nitelikli dolandırıcılıktan hüküm giydi, hesaba para atan herkese vergi daireleri yazı gönderdi bilgi istedi neden gönderdiniz, nasıl iletişim geçtiniz vb sorular sordu. kolay kolay bi daha bu tarz oluşumlara kimsenin katılacağını sanmam.