Selamlar,
bazı programlar aracılığı ile HTML web siteleri oluşturuyorum ancak bazı müşterilerim admin paneli de istiyor
bunun için bana html ile sql bağlantısı yapılarak bir web admin paneli oluşturmam konusunda beni eğitebilecek tecrübeli bir arkadaş var mıdır?
Basit şeyleri gösterse yeterli olur
bir kaç ekleme çıakrtma yapmayı gösterse kafi hızlı çözerim