Sinyor_Ridak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hey gidi ediLee zamanları simya yok saçma sapan şeyler yok, düz bk ile skilleri p etme çabaları
Güzel günlerdi o tarz şimdi pvp server de yok sanırım.
Videonuz gayet güzel olmuş, ama ara ara farklı karakterler de deneyebilirsiniz ve diğer arkadaşın da dediği gibi videoyu biraz yakınlaştırırsanız güzel olur gibi.
Hocam simyasız hem wslik hem tr tipi zor serverler mevcut ben genelde wslik tercih ediyorum. Dediğiniz gibi yeni videolarımı yakından çekmeyi deneyeceğim teşekkürler.