Hey gidi ediLee zamanları simya yok saçma sapan şeyler yok, düz bk ile skilleri p etme çabaları
Güzel günlerdi o tarz şimdi pvp server de yok sanırım.
Videonuz gayet güzel olmuş, ama ara ara farklı karakterler de deneyebilirsiniz ve diğer arkadaşın da dediği gibi videoyu biraz yakınlaştırırsanız güzel olur gibi.