Konu silindi ye sesli güldüm aw
Eline sağlık hocam gece 2'den sonra alınan kararlar hiç iyi olmuyor siz siz olun gece 2'den sonraki kararları gerçekleştirmeyin
güzel olmuş elinize sağlık
Part 2 Ne zaman ?
Süper olmuş eline sağlık
Güzel yorumlarınız için teşekkürler

Part 2. 3-4 güne atarım