Chadwick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wow. süper oldu bu bilgiler. petekleri üreten amerikalı firma ile telefonda görüştüm. petek başına 8.5$ dan öretim yapıyorlar. ispanyada bi firma daha var onlar peteği 3.9 Euro dan satıyorlar lakin stoklarını göremedim. bu amerikalı firma ile devam edeceğim gibi. çoook teşekkür ederim bilgiler için. çok sağolun