MucahitOZER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pahalıymış bayağı bu kadarını tahmin etmemiştim.

peki hangisini önerirsinixz?
Açıkcası önermem hocam. PLA belki yapılabilir sağlık açısından. 45 derece üstünde malzeme sakız gibi kıvama gelir. Biliyorsunuz ki kovanlar yazın sıcak olur.
Bal ayrıştırma sürecinde, duvarlar ince olduğu için malzeme kırılacak ve bala karışacaktır.

Ayrıca katmanlı üretim olduğu için katman aralarında bakteri oluşma olasılığı da bulunmaktadır. En mantıklısı bal mumundan devam etmek.

Tabi tercih sizin, ki böyle bir projeniz var ise enjeksiyon baskılı petek bulmanız gerekiyor.