androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardımcı oluruz ancak pek sağlıklı olmayacaktır.
FDM Katman teknolojisine göre üretim yaptığımızda, katmanlar arası bal sızıntısı olabilir.
PLA Baskılar kovan içi sıcaklığa dayanamayabilir
ABS ve Petg baskılar ise sağlıklı olmayacaktır.

Tahmini petek başı 1200 - 1400 tl gibi bir rakam çıkar.
pahalıymış bayağı bu kadarını tahmin etmemiştim.

peki hangisini önerirsinixz?