Ne yazsam bilemedim.Acımıyorum.Ülke yol geçen hanı olmuş.Türkiyeyi birleşmiş milletler kampı yaptılar resmen.


Konuya da kısaca yorumum.Sahip çıksalarmış uçkurlarına.