Beter olsunlar. Karabük Üniversitesi tümden işgal edilmiş. Kalan 3-5 tane Türk vatandaşı öğrenci uçkurunun derdine düşüp yabancılardan hastalık kapmış. Beter olsunlar. Kaç gündür ortalık çalkalanıyor, yoklama kağıtlarının %95'i yabancı öğrenci.