PerfectHitTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reis çok güzel anlatmışssın ama sen hiç "stagflasyon" diye bir şey duydun mu ?
bkz : ekonomide durgunlukla enflasyonun bir arada yaşanması durumu.
Hocam Bu Saatten Sonra Devleti Yönetenlerin Önünde Pek Seçenek Kaldığını Sanmıyorum Tek Seçenekleri Kaldı Diye Düşünüyorum Başka da Şansları Yok Zaten Bu Yüzden Birkaç Ayda Bir Faiz Puanı Artıyor Ha Dersenki Ülkede Üretim Şaha Kalkacak Milli Savunmada Çok İyi Yerlere Geldik Bu Şekilde Sürekli Devam Edecek Petrol Doğalgaz Rezervleri Sürekli Artacak Ve Ekonimiye Yansıtılacak O Zaman Zaten Ülke Zamanla Doğru Politikalarla Kendi Kendine Düzelir Tabi Zaman Gerekli Öyle Hemen Pat Diye Olacak Bir İş Değil