Hep şunu merak ediyorum ... Şuanda ve önceden ülkenin içinden geçen bı tayfa var sözde ülkeyi kalkindiran savunan vsvsv (!) . Onlarda ki döviz ve altını piyasaya sürülse inanın dolar şuan 10 TL bile değildi .. her gelen bisiler çalıyor , gene gelse seçim ben a parti b parti demiyorum hepsi aynı . Zamanında bi teknik direktör Türkiye için şunu demişti . Türkiye'de yetkisi olanın bilgisi yok , bilgisi olanın yetkisi yok o yüzden Türkiye'de spor ilerlemiyor demişti .. siyaset ve ekenomide de aynı malesef