Konu
Sene 1988 Açmışım r10 u
22-03-2024, 02:27:04
#6
Spymaster
R10'nun geldiği durum beni gerçekten çok üzüyor önceden bu forum sitesinde çok kaliteli insanlar olurdu forumun amaci paylaşmaktı bilgi aktarımı yapmaktı şimdi maxigeyik forumuna doğru gidiyor belkide gitti ...