R10'nun geldiği durum beni gerçekten çok üzüyor önceden bu forum sitesinde çok kaliteli insanlar olurdu forumun amaci paylaşmaktı bilgi aktarımı yapmaktı şimdi maxigeyik forumuna doğru gidiyor belkide gitti ...