Monetag kullanacağına Adsterra kullan daha iyi.Saçma sapan Level uygulaması var.Level 2 ve üstü olmazsan ki olman çok zor min aylık 200$ kazanman lazım kafalarına göre ödeme yaparlar.Sen ödeme talep et bekleki ödeme yapsınlar.Min 2 ayda ödeme çıkarlar.Adsterra ayda 2 defa ödeme yapar.Kötünün iyisi adsterra.
TR hit olduğundan çoğu yabancı firma kazançlarda tatmin etmez seni.Bu yüzden kendi kullandığım RollerADS tavsiye edemiyorum.Çünkü ne kadar kazanırsın bilmiyorum.
Hocam şimdilik monetag ile başladım günde 15 20 dolar arası kazanç olur diye düşünüyorum bi çekim yaparım sonra adsterra denerim