Ben bu ülkenin hiçbir zaman prime time'ını görmedim. 26 yaşındayım ve hayat doğuştan şimdiye kadar hep zorlu ve çabayla geçti. Sanırım keyif almanın TAM OLARAK ne olduğunu hiçbir zaman anlayamacağım..
Ben de seninle aynı yaştayım. Maalesef biz bunu göremedik. Y kuşağı öğrenciyken çok rahat yurt dışına çıktı. Abilerimizin anılarını dinliyorum, kaç kere Ukrayna, Amstardam gibi yerlere eğlenmeye, takılmaya gitmişler. Linkin Park bile geldi ülkeye. Bir sürü festival görmüşler. Burs parasıyla bir mekanda bir şişe açabildiler. Yaşıtlarımın Amerika ve Avrupa'da neler yaptıklarını ve yaşadıklarını gördükçe kıskançlıktan ölüyorum. Bu hep içimde bir ukde olarak kalacak. 60 ve 70 kuşağından nefret ediyorum. Bu hale gelmemizin sorumlusu kimse ve kimin ihmalkarlığı varsa allah belasını versin. Hakkım haram zıkkım olsun.