Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben hep iyi mal iyi para desturunu edinmiş biriyim, her fırsatta kampa doğaya kaçan biriyim, arazi şartlarında kaçıncıya sandalye alışım inanın bi tane bunlardan alsam belki hiç bişey olmayacaktı, son ürünler gerçekten çok kalitesiz aliminyum ayaklarla bi taşın kayanın yada kum zeminin üstüne 80 kilo adam oturuncada yamulmasın be, güle güle kullanın hocam baya güzel sağlam bişeye benziyor.
Çok teşekkürler hocam şu anda kaliteli sandalye adı altında satılanşarda hemen hemen bu fiyata çıkmış. tasarım olarak çok beğendim en güzelide gerçekten kaliteli malzeme kullanıyorlar videolarını üretim aşamalarını izledim yabancı kaynaktan, kargoda bir şey olmaz inş.