Madem ki böyle bir konu açtın o hâlde biz de eleştirelim.
150 liralık sandalye varken bunu almak ultra saçmalık. Her ay bir tane sandalye yırtsan seni 3 sene götürüyor. Haydi enflasyonu hesaba katalım. 1.5 sene olsun. Her ay sandalye yırtmayacağına göre?
Gümrükte takılmazsa güle güle kullan.