Bir sektörde dönüşümlü kampanya kurdum sonra iptal edip devam etmek istedim ama tıklama başı 40-50 tl alıyor.
Sonra başka bir ads hesabından yaptım tıklama başı 7-10 tl oldu.
Bunla alakalı yorumunuz nedir?